بعضی وقتا یهو نمیشه

خرید بک لینک
الان که دارم می نویسم فک می کنین کجا باشم؟ مثلا تو یه کافی شاپ به اصطلاح دنج که یه زوج جوون باشن و من ومن یه قهوه فرانسه که تازگیا بهش علاقه مند شدم و این علاقه داستانش طولانیه سفارش بدم و با خیال اسوده از گرمای مطبوعش لذت ببرم و زندگیمو دوره کنم باید بگم که دوست داشتم تو همچین موقعیتی بودم ولی هییی نیستم!!!خب حدس بعدی می تونه مال موقعی باشه که سر کلاسم که بیش تر اوقات البته ترم های قبل مشغول نوشتن و غرق افکار شدن:)) بودم خب سر کلاس نشستن یه جوریه خدایی یک و ساعت و نیم با استاد حالا این ترم شاهکاره یعنی واسه یه درس چند استادیه بعد ما مثلا دو روز در هفته پات بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 9:08

دختر خیلی تو فکر بود مادر داشت زبان انگلیسی می خوند بلند بلند:)))

مادر گفت صدام اذیتت نمی کنه؟؟

دختر: اتفاقا صدات بهترین چیزیه که میشه شنید و اسوده شد:)))

مادر : درست می خونم کلماتو؟؟؟:))

دختر : بله ولی بدون لهجه بخون:))))))

مادر: لهجه ام خیلی بده؟

دختر : خیلی نه کمم نه:)

مادر : چایی بخوریم با بیسکوویت؟ :) ها؟

دختر : اره تازه هوس پازلم کردم بیام درس کنم:))))

بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 16:32

بهم گف بچه این موبایلو بذار رو حالت ایرپلین:)))و تموم

گفتم اخه شاید یکی کار داشته باشه پیام بده یا حتی زنگ بزنه :))

گف بی خیال بابا هرکی کارت داش فقط وقتی در دسترسی جوابشو بده چیه بابا همش پای موبایلی !!!!

گفتم من کی همش ...

حرفمو قطع کرد و گفت حالا همش نه ولی باید باشه اگه نباشه کلافه ای

گفتم نخیر

گفت ثابت کن

گفتم ثابت خواهم کرد

حالا فردا قراره همش موبایل تو اشپزخونه باشه و من تو اتاق:)))

ولی من می تونم:)))))

بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 8:46

مبدونین یه چیزایی تو زندگی با فشار زیادشون گندشو در میارن دیگه!!! یکی نیس بگه چرا اینقد فشار میاری ها ؟ اینی که این زیره انسانه !!!! حالا ادم نگیرش ولی انسانه !! فشار بیار ولی کم تر :))


بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 10:21

می خواستم عکس یادگاری بگیرم گفتی صب کن فکر کنم چه فیگوری بگیرم منم با لبخند نگات کردم گفتی ها این جوری خوبه دکمه رو لمس کردم و چیک عکسو گرفتم :)گفتم مرسی از انرژی خوبت و بودنت مرسی از اینکه یاداوری می کنی که زندگیم خیلی قشنگه هنوز امید هس زندگی هس خوب یادمه اون روز تو حال خرابیه من چی بهم گفتی حالا الان خیلی بهترم و احساس خوبی به زندگی دارم :))مرسی واسه اومدنت چون می دونم این جا رو می خونی نوشته مال تو :))ازم خواستی همیشه خندمو داشته باشم هر وقتم ناراحت شدم احساسمو بنویسم و تو همون نوشته خاکش کنم:)))وجدان کلمه با ارزشیه یه جورایی به نظرم لازمه سلامتیه م بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: مال توم وجيري,مال تويتر,مال تو کامران و هومن,مال تو کامران هومن,مال تو,مال تو کامران هومن mp3,مال تو كامران و هومن,مال تو کامران و هومن متن,مال تو کامران هومن دانلود,تو مال این صحبتا نیستی, نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 17:03

یک و نیم خوابیدم و چهار پریدم یادم اومد چی شده سرمو کوبیدم تو بالشت تا پنج فقط تکون می خوردم از پنج و نیم تا شش و نیم یادم نیس دوباره پریدم نخوابیدم تا هفت پاشو راه رفتم دوباره اومدم دراز کشیدم هفت ونیم تا هشت باز خوابیدم هشت بیدار شدم بعد تو تخت موندم خواستم بیرون کنم از ذهنم نشد که نشد دفترمو برداشتم که بنویسم دستم نرف اصلا حرکت نمی کرد خوابم نمیومد چند روز این طوریم نتیجشم یه کیلو کاهش وزنه !!!! از هشت ونیم تا پنج بهد از ظهر اب نداشتیم مامان از شب قبل می دونست یعنی خبر دادان بهش اب تو یه تشت و دو تا بطری جم کرد خیلی سخت نگذشت بعد که اب اومد مامان گف من ظ بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: اهنگ خالی روز برفی, نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت: 23:22

دلم گرفته بود که پیام داد دقیقا وقتی بهش احتیاج داشتم ... بعد شرو کرد به گفتن و من اوایل فقط می گفتم خوب ، اها ، که اینطور بعد ٥ دقیقه که مدام داش می گف و من هر جملشو که می خوندم یادم می رف چی می گف گفت چته؟ گفتم هوم؟؟؟!!! گفت بگو چته گفتم هیچی سرم یکم درد می کنه گفت این فرعه اصلو بگو ... گفتم دیگه شرو کردم چون خسته بودم از اینکه تنهایی کشیدم همه رو گفتم ریزترین چیزا رو گفتم از من بعید بود راستش نوشتم نوشتم گوش داد و گوش داد..بعد سکوت کردم دو دقیقه ای هیچی نگف بازم بعد من رفتم یه لیوان چایی بریزم برا خودم برگشتم درس همون موقع پیام داد: گف دوس داری چه جوری دوست دا بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: دوست داری چطوری بمیری, نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 19:03

١.اینقد کار تو ذهنمه که خدا می دونه ولی جدا به زندگیم جور دیگه نگاه نکرده بودم:)))٢. خوش حال از برطرف شدن مشکل اپل استور تا تونستم استفاده کردم:))))٣. وقتی پدر و پسر باهم برن جایی ایا مادر و دختر نباید حرصشان دراید:)))یعنی عاشق جفتشونم که خوشن تازه فک کنین اولین روز دانشگاشم نرف بعد مامان داش قربون صدقش می رف گفتم چی شد ؟ گف هر موقع پیام می دی سلام می کنه!!! من:) مامان : قربون صدقه پسر تک خود:)))))٤.وقتی از نظر مادر باید کلسیم به بدنت برسه : این میشه که به جای شیر ماست باید بخوری با خیار با نون خشک با نعنا:)))))!!!!!دریافت٥ . امروز سر کلاس پاتولوژی حالم بهتر بود زمانم نر بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 10:13

چرا خیلیا فک می کنن برد تو اینکه حرص در بیارن تا بمحبوبتر شن؟مثلا ازشون خواهش می کنی که باهات صحبت کنن بعد اینکار نمی کنن بعدم که میای می پرسی خودشونو می زنن به اون راه که چی ؟ما؟ ادای ادمای از همه جا بی خبر ......بعد اینطور ادما معمولا خودشون خیلی حساس تشریف دارن و پوست دیگران و می کنن که چرا اینطوری نکردی ؟چرا اونطوری نکردی ....

به نظرتون جوابشونو چطوری باید داد؟

بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: وقتی, پراید به ادم نمیرسد, نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 1:39

وقتی تو اوج هر حالتی هستی می تونی ادما رو بشناسی ....

بعضی وقتا یهو نمیشه...

ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 1:39

صفحه بندی