ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 9:08
دختر خیلی تو فکر بود مادر داشت زبان انگلیسی می خوند بلند بلند:)))
مادر گفت صدام اذیتت نمی کنه؟؟
دختر: اتفاقا صدات بهترین چیزیه که میشه شنید و اسوده شد:)))
مادر : درست می خونم کلماتو؟؟؟:))
دختر : بله ولی بدون لهجه بخون:))))))
مادر: لهجه ام خیلی بده؟
دختر : خیلی نه کمم نه:)
مادر : چایی بخوریم با بیسکوویت؟ :) ها؟
دختر : اره تازه هوس پازلم کردم بیام درس کنم:))))
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 182 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 16:32
بهم گف بچه این موبایلو بذار رو حالت ایرپلین:)))و تموم
گفتم اخه شاید یکی کار داشته باشه پیام بده یا حتی زنگ بزنه :))
گف بی خیال بابا هرکی کارت داش فقط وقتی در دسترسی جوابشو بده چیه بابا همش پای موبایلی !!!!
گفتم من کی همش ...
حرفمو قطع کرد و گفت حالا همش نه ولی باید باشه اگه نباشه کلافه ای
گفتم نخیر
گفت ثابت کن
گفتم ثابت خواهم کرد
حالا فردا قراره همش موبایل تو اشپزخونه باشه و من تو اتاق:)))
ولی من می تونم:)))))
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 8:46
مبدونین یه چیزایی تو زندگی با فشار زیادشون گندشو در میارن دیگه!!! یکی نیس بگه چرا اینقد فشار میاری ها ؟ اینی که این زیره انسانه !!!! حالا ادم نگیرش ولی انسانه !! فشار بیار ولی کم تر :))
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 10:21
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: مال توم وجيري,مال تويتر,مال تو کامران و هومن,مال تو کامران هومن,مال تو,مال تو کامران هومن mp3,مال تو كامران و هومن,مال تو کامران و هومن متن,مال تو کامران هومن دانلود,تو مال این صحبتا نیستی, نویسنده: بازدید: 136 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 17:03
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: اهنگ خالی روز برفی, نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت: 23:22
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: دوست داری چطوری بمیری, نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 19:03
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 134 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 10:13
چرا خیلیا فک می کنن برد تو اینکه حرص در بیارن تا بمحبوبتر شن؟مثلا ازشون خواهش می کنی که باهات صحبت کنن بعد اینکار نمی کنن بعدم که میای می پرسی خودشونو می زنن به اون راه که چی ؟ما؟ ادای ادمای از همه جا بی خبر ......بعد اینطور ادما معمولا خودشون خیلی حساس تشریف دارن و پوست دیگران و می کنن که چرا اینطوری نکردی ؟چرا اونطوری نکردی ....
به نظرتون جوابشونو چطوری باید داد؟
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: وقتی, پراید به ادم نمیرسد, نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 1:39
وقتی تو اوج هر حالتی هستی می تونی ادما رو بشناسی ....
ما را در سایت بعضی وقتا یهو نمیشه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 1:39